NOWOŚĆ W OFERCIE


adGLU Mobil - klej o zwiększonej adhezji przeznaczony do wyklejania przyczep reklamowych oraz bezpośrednio na blachę

Klej w proszku- wysoko wydajna modyfikowana celuloza

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji

Jaki klej do billboardów wybrać?

Jaki klej do billboardów wybrać?

 

Przy wyborze kleju billboardowego nie należy sugerować się wyłącznie ceną, ponieważ jest jeszcze kilka innych istotnych czynników wpływających na decyzje o wyborze. Cena to jedno, a wydajności i jakość to drugie.


Jeżeli kleimy dużo billboardów warto pomyśleć o gęstym kleju (koncentracie), który możemy znacznie rozcieńczyć wodą i dzięki temu uzyskać około trzech razy więcej kleju niż wyjściowa ilość.

Oczywiście ilość użytej wody do rozcieńczenia kleju billboardowego wpływa na jego ostateczną gęstość i lepkość, a tym samym wytrzymałość plakatu billboardowego na już gotowej ekspozycji.


Gęstszy klej lepiej sprawdzi się w warunkach mniej sprzyjających niż bardzo rozwodniony i odwrotnie; rzadki klej lepiej reaguje w czasie dużego nasłonecznienia ponieważ tak szybko nie paruje.


Wracając do wydajności kleju należy również wspomnieć o kleju w proszku nazywanym także zagęszczaczem w proszku, ów zagęszczasz to skrobia lub celuloza, która wymieszana z typowym klejem billboardowym w odpowiedniej proporcji znacznie obniża koszty wyklejania tablic reklamowych.


W obecnych czasach, gdy działy marketingu i reklamy praktycznie wszystkich firm tną koszty na nośniki reklamy zewnętrznej i drastycznie obniżają stawki za jednostkowe wyklejenie tablicy billboardowej to z drugiej strony firmy działające w branży outdoorowej imają się różnych alternatywnych materiałów i sposobów na aplikację plakatów billboardowych byle nie byłby to typowy klej do billboardów.


Zbyt duża oszczędność na kleju billboardowym lub używanie nieodpowiednich spoin może skutkować odklejaniem się brytów plakatu reklamowego lub po prostu cały wyklejony plakat spadnie pod wpływem niesprzyjających warunków atmosferycznych, np. obfite opady deszczu.